úterý 24. září 2013

this or that

Ahoj,
dnes jsem se rozhodla napsat něco neobvyklého.Takže bude to TAG.Tagy se spíše natáčejí než píšou,ale já se rozhodla že ho napíšu.Tag jse jmenuje TOHLE NEBO TAMTO.Originální videa najdete na Youtube pokud si napíšete THIS OR THAT.Já jsem si otázky vymyslela.Tag dělám se sigouškem(píšeme spolu tento blog).Takže jdeme na to a doufám,že si Tag užijete.

1.řetízky nebo naušnice?
Áďa:Za mně určitě naušnice řetízek jsem na sobě neměla od.......nevím.Takže naušnice.
Sigoušek: Naušnice!!! Řetízky moc nenosím. 

2.šaty(sukně) nebo kalhoty?
Áďa:Nevím často nosím kalhoty i sukně a šaty.Možná že sukně,protože kraťase mi opravdu nesluší a to jsou přece taky kalhoty ne?
Sigoušek:Nejvíc nosím kalhoty, ale proti šatům nebo sukním nic nemám.

3.pes nebo kočka?
Áďa:Na tuhle otázku nedokážu odpvědět.Doma máme kočku,ale moje nejoblíbenější zvíř je pes.
Sigoušek: Asi radši pes ,ale kočičky mám taky ráda.

4.léto nebo zima?
Áďa:Jasně že léto.
Sigoušek: Těžko říct léto je asi lepší, ale zimu taky miluju!!!

5.angličtina nebo ruština?
Áďa:Jelikož rusky neumím tak angličtina.
Sigoušek: Angličtina ruštinu moc nemusím. 

6.divadlo nebo kino?
Áďa:Rozhodně kino.
Sigoušek: Rozhodně kino!!!!!

7.košile nebo tričko?
Áďa:Trička.Košile má ale taky ráda.
Sigoušek: Nosím obojí, ale tričko víc

8.klasika nebo moderní hudba?
Áďa:To si děláte srandu jasně že moderní hudba.
Sigoušek: Určitě moderní hudba.

9.bruslení nebo plavání?
Áďa:Protože miluju léto tak plavání.
Sigoušek: Mám ráda obojí.

10.moře nebo čechy?
Áďa:Jestli na dovolenou tak moře.:D
Sigoušek: Moře!!!!!!!!!!!!!!!!

11.těstoviny nebo maso?
Áďa:Masoooooooooo.I když moje oblíbené jídlo jsou špagety.
Sigoušek: Asi maso i když těstoviny mám taky ráda.  

12.polévka nebo hlavní jídlo?
Áďa:Jak už jste se dozvěděli moje oblíbené jídlo jsou špagety.Tak co myslíte?
Sigoušek: Hlavní jídlo !!!!

13.ovoce nebo zelenina?
Áďa:Ovoce!!!!!!
Sigoušek: Všechno ovoce sice nejím ,ale ovoce.

14.byt nebo dům?
Áďa:Jasně že dům!
Sigoušek: Určitě dům!!!

15.časopis nebo knížka?
Áďa:Jak kdy, někdy si ráda přečtu časopis a někdy knížku,ale spíš knížku.
Sigoušek: Moc nečtu ani jedno!!! Když si mám vybrat tak časopis.

Ahojky Áďa
A Sigoušek

Žádné komentáře:

Okomentovat