středa 20. listopadu 2013

dárky na vánoce

Ahoj,
tak tady jsou ty typy na vánoční dárky. Záleží na tom jestli se myslí pro rodinu nebo pro kamarádky (kamarády).

Začneme s rodinou. Já rodině vždycky dárky vyrábím. Třeba tento rok vyrábím takové vánoční ponožky z fima a hvězdičky z filcu (nemůžu vám sem dat obrázek, protože nemůžu žádný najít a nechce se my to fotit a pak přetahovat do počítače).řekla bych vám i další tipy, ale nevzpomínám co jsem dávala minulý rok atd. :) . Když jste třeba ten typ, že nemáte rádi vyrábění tak si myslím, že by bylo dobré udělat nějaké přáníčko a nebo můžete něco koupit.


a teď kamarádky (budu psát jen kamarádky místo kamarádky a kamarádi). Já kamarádkám dárky kupuju. Myslím, že je dobré koupit třeba řasenku, rtěnku, tvářenku, šampón, sprchový gel, tělové mléko, náušnice, vůně do skříně...... no je toho prostě hodně. Nebo můžete něco koupit. Já tento rok dávám jen dvou kamarádkám takže toho nemám moc, ale ještě to nemám dokoupené asi to půjdu dokoupit zítra, protože nám odpadá poslední hodina :D !!!!

to by bylo asi vše a do komentářů můžete napsat co dáváte vy.

PAPA SIGOUŠEK!!!

2 komentáře:

  1. Ahoj máte krásný blog
    Já budu sestře dávat obal na mobil druhé sestře sadu náušnic, babičce knížku, ta'tkovi to ještě nevím a mamce asi rukavice
    Ahoj Klárka

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, když jsi šikovná a můžeš dárek vyrobit. Takový potěší rodiče nejvíc. Já nejsem zručná a hlavně by se mi s tím ani nechtělo vyrábět, takže dárky kupuji. Letos jsem to vyřešila jednoduše. Pro rodiče i pro sebe s přítelem jsem koupila wellness pobyt , takže jsem nemusela nic složitě vymýšlet. Když se to osvědčí, tak příští Vánoce vyřeším stejně.

    OdpovědětVymazat