sobota 16. srpna 2014

I know, I'm lazy

Ano já vím jsem líná. Proč dlouho nebyl článek? Because I am LAZY (protože jsem líná). Ne jen proto, ale i protože mě nic nenapadá co! Nejsem ten tip člověka, který si sedne za PC a napíše nějaký random článek :) A navíc nechci psát články, že bych musela. Omlouvám se, že článek nebyl dlouho. Myslela jsem si, že přes prázdniny články budu psát aspoň 2x za týden, ale místo toho je píšu 2x za dva měsíce (zatím). Hrozně vás prosím abyste mi do komentářů napsali co byste chtěli za články, ale prosím vás konkrétní jako třeba Jak se starám o svoje vlasy nebo třeba jak bych se oblek na první den školy a neeeeee třeba nějaký outfit, DIY..........


Taky jste si všimli, že přes prázdniny je strašně moc nových a dobrých písniček? Ale tak trochu se mi zdá, že jsou všechny stejné :) Právě nějaké poslouchám ze SPOTIFY ♥ Be the way je to opravdu úžasná aplikace:) Oooops..... teď mě to napadlo mohla bych napsat playlist :DD To jsem, ale chytrý človíček!!!!


OMG! Jak bych se chtěla podívat do Londýna♥♥♥ Nejen ty památky jako třeba London eye, Tower Bright nebo třeba Bigben, ale i ty obchody ( třeba Primark) nebo, že tam mají snad všechnu kosmetiku na kterou si vzpomenu (Essie laky, Baby lipsy, Aussie......). Já tak závidím těm lidem, kteří tam bydlí. často přemýšlí jestli ti lidi si uvědomují, že je to tam tak AWESOME ( Ještě jsem tam nebyla, ale myslím si to :D )

Tak tohle je takový MIX věcí které mě poslední dobu běží hlavou :)
                                                                   Xoxo Sigi

5 komentářů:

  1. Naprosto s tebou souhlasím, já jak jsou prázdniny, tak nemám vůbec chutˇ ani na PC ani psat články. A s Anglii? Já na ní myslím každý den !

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ja už jsem v Anglii byla ale bylo mi tak 6 roků. A mamka s taťkou si zajeli do Londýna a nás nechaly u rodiny u které jsme bydleli (byli na dovolené a teta jim dělala OP), že bysme z toho nic nem+ěli :(((((

      Vymazat
  2. Je pravda, že raději nenapsat nic, než psát kraviny. Taky se mi stávalo, že mě Múza opustila, ale většinou jsem zalistovala blogy a inspiraci jsem hned chytla ;)

    OdpovědětVymazat
  3. na mém blogu probíhá giveaway o shiseido kosmetiku, jestli máš zájem, zapoj se :) http://before-it-all-explodes.blogspot.cz/2014/08/shiseido-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  4. a v Londýně jsi ještě tedy nebyla ? já mockrát.....cca 5 krát....a bydlela jsem na mnoho místech a viděla jsem snad všechny ty památky......a i jiné města jako je Chatham,Dover.....a podobně :-) mam i o tom články na blogu !
    budu ráda za komentář

    OdpovědětVymazat