středa 18. prosince 2013

Jsem nemocná :(

Ahoj,
asi jste si už z názvu všimli, že jsem nemocná. Bolí mě břicho a mám teplotu (občas mě bolí hlava).

Ach jo zrovna před Vánocma. A ještě k tomu je dneska akademka, takže je to hrozné. Před týdnem by mně to nevadilo, ale teď je to na nic. Nemám co dělat......

Do..... já nemám pro mamku a taťku dárek. Doufám, že něco stihnu koupit (nemůžu nikam jít takže asi řeknu ségře)

No dneska je středa, takže Teri Blitzen má video. odkaz na její kanál na youtube TADY. Právě jsem zjistila,  že už ho tam DALA ( dává ho tam spíš odpoledne) takže se jdu podívat. Je fakt boží je to christmas TAG s Ríšou.

Taky sleduji Bethany Mota odkaz zase TADY. Je to Američanka takže jí moc nerozumím, ale i přes to je fakt boží. Podívejte se na nejstarší video a pak na nejnovější. WOW takoví rozdíl

Když píšu tak o těch youtubekách tak musí zmínit i Style up (odkaz ZDE). Je jich sedm, takže je dobré, že mají video každý den.

Jo a nesmím Zapomenout na Makynu016. Ta je taky fakt boží. odkaz ZASE ZDE. No a  poslednÍ youtuberka je Missglamorazzi ( zase AmeriČanka) ODKAZ ZDE. MÁ FAKT BOŽÍ NÁPADY.OMLOUVÁM SE, ŽE TEĎ PÍŠU VELKÝM PÍSMEM. MNĚ TO NĚJAK NEJDE ZMĚNIT.

NO A TEĎ BLOGY.
MÁM ASI 4 NEBO 5 OBLÍBENÝCH BLOGŮ.

PRVNÍ JE URČITĚ TERI BLITZEN. ODKAZ. HODNĚ PÍŠE MORNING POSTY A TY MĚ BAVÍ. A JÍ MORNING POSTY FAKT JDOU.

DALŠÍ JE VDS LIFE. JE TO BLOG MOJÍ SÉGRY A JEJÍCH SPOLUŽAČEK. VDS ZNAMENÁ VERČA, DÁŠA, SÁRA(TO JSOU JEJICH JMÉNA) MÁLEM BYCH ZAPOMĚLA NA ODKAZ.

PAK TU JE STYLE BY MAKY. JETO OD MAKYNY016. ODKAZ. PRÁVĚ JSEM SI VŠIMLA, ŽE JAK MÁ ČLÁNEK BOWS IN HAIR TAK NA DRUHÉM OBRÁZKU (ČERNÁ MAŠLE) MÁ MAŠLI KTEROU JSEM SI KOUPILA V CALIR´S.

NO A ZASE BLOG MOJÍ SÉGRY.JMENUJE SE STYLE BY SÁRI. MÁ TAM DOBRÝ NÁVOD NA TO JAK SI UDĚLAT MAŠLIČKU.

A POSELDNÍ BLOG JE STYLE OF BECCA. JE TO SLOVENKA A BLOG MÁ UŽ DLOUHO TAKŽE JE ASI NA SLOVENSKU SLAVNÁ.


NO A TOJE ASI VŠECHNO. WOOOW OD MOJÍ NEMOCI AŽ PO BLOGY.
PAPA SIGOUŠEK

2 komentáře:

  1. Super článok a skoré uzdravenie!!

    http://www.beautytome001404.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. DĚKUJI MOC!!!! A už jsem zdravá :D

    OdpovědětVymazat