sobota 14. prosince 2013

něco jako day review

Ahoj,
tohle je něco jako day review. Je super že už za 10 dní jsou Vánoce. Já se tak těším. Dárky už mám zabalené pro všechny. Už je 3. neděle adventní. Zdá se mi že hrozně často používám ŽE nebo UŽ. Když tak doporučuji sprchové gely od Dermacol. Jsou úžasné kupuji jich 5. Jsou podle vůní ovoce. Doporučuji taky kosmetické sady.

Vááááááááááááááááááánoce!!!!!!!
Já se tak moc těším. Prostě jak 5 letý dítě. Napište mi do komentářů nějaký seriál ,protože když skončil gympl nemám se na co dívat(kromě Big Bang Theory).
Ahojky Áďa

2 komentáře:

  1. Super článok ja sa tiež istým spôsobom teším, ale to som písala aj v tagu na blogu budem rada ak sa pozriaš a zanecháš komentár! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju moc těším se hrozně moc a sem ráda že nejsem jediná na blog se podívám a komentář zanechám

    OdpovědětVymazat