středa 22. ledna 2014

morning post

Ahoj,
tento post píšu, protože jdeme na 9 :) Ještě k tomu máme 2 těláky, takže se učíme jen 3 hodiny ( neberu tělák jako hodinu :D)


Emmmmmmmmmmm......... včera jsme se zaregistrovali do blogerek. Myslím si, že ty soutěžě jsou fakt super!!! Sestra je na 5. místě! Tady je její blog http://aheartforstyle.blogspot.cz/ (omlouvám se za te odkaz, ale nějak mně tam nejde dát třeba tady, zde....) No zpátky k věci. Vyhrává se tam knížka o tom jak se namalovat atd. Kdyby ju vyhrála ( vyhrávají 3 první) Tak by možná udělala soutěž :)

OMG! Já mám ještě času a nevím o čem mám psát :/ je 7:23 a v 7:45 se půjdu obléct.

✉ follow me on twitter @ismokeidols ✉ | via Tumblr

DALA BYCH SI :P !!!

V našem městě bohužel není starbucks :(

♥

Strašně se mně líbí jejich trička !!!!
Chtěla bych takové to volné, které se má zastrčit třeba do kraťasů

To by bylo asi vše. Sice je 7:33, ale už nevím co vám mám napsat

xoxo Sigoušek :*

Žádné komentáře:

Okomentovat