pondělí 20. ledna 2014

Omluva

Ahoj,
Chtěla bych se omluvit za to DIY. Nějak mně to video nešlo. Už je to smazané. Dneska musím natočit video. Budou to outfity. Asi to budu točit venku:-) Píšu ve škole, protože máme výtvarný a já už jsem dokreslila. Těch outfitů bude asi 5. Ja už nevim co vám mám říct (napsat). Končíme až za půl hodiny :-( Pak jdeme na oběd. Podivejte se na tento blog: klifewithanimal.blogspot.cz je mojí kamarádky, která vedle mě teď sedí;-) Do komentářů napište co byste chtěli za anketu. 
To je asi všechno
PAPA SIGOUŠEK :*♥♡

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jste boží holky , moc vám fandím ať se vaše 3 přání splní :) už se těším na další vaše videa .

      Vymazat
  2. a toho 1 komentáře si vůbec nevšímejte je to nějaký dement který nemá co dělat :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nevíš kdy budete natáčet? vím že v úterý , ale jestli by se to nešlo urychlit :) už se nemůžu dočkat

      Vymazat
  3. za 2 hodky to tam bude. A videa bývají i v patek (někdy ve čtvrtek večer)

    OdpovědětVymazat