neděle 16. března 2014

DIY+ outfit

Takže konečně je tu to slibované DIY a outfit.
No takže ještě abych vám řekla co to vlastně je. Jsou to tyhle silonky s roztomilými kočičkami.
Jak mě to napadlo? Když se podíváte na Bethany Motu na youtube a na její poslední outfity, tak v jednom z outfitů má silonky s kočičkami. Má je z Forever 21, ale ten v ČR není tak jsem si je vyrobila. Tahle věta byla FAKT dlouháááááá.

1. Oblečte si silonky.

2. zvolte si kde budete mít kočku ( lehce tužkou).

2. potom si dejte potravinářskou fólii pod silonky na místo kde budete kteslit.

3.Tužkou si lehce předkreslete kočku.

4. Pak si vemte tento fix (úplně mně vypadlo jak se jim říká).


5. No a optáhněte.

6. A pak stačí jen vyndat fólii.


A je hotovo!
Máte bláznivé, ale originální silonky.

No a teď na ten outfit. Chtěla jsem ho udělat s těmi silonkami.


Sukni si vyberte podle vašeho stylu!!!

Xoxo Sigi


4 komentáře:

  1. Super nápad. Ale já bohužel sukně moc nenosím takže si to dělat nebudu ale fakt je to krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. no chtěla bych vidět jak by sis to vzala do školy

    OdpovědětVymazat