pondělí 31. března 2014

Running

V pátek jsme s Áďou a s mojí sestrou byly běhat. Uběhly jsme 3.73 km za 47 min. Já si myslím, že je to dobrý výkon. Běžely jsme kolem takového keříku a strašně se nám líbil, tak jsme se tam musely vyfotit. Be the way byly jsme tam čtvrt hodiny :)


Víc fotek mám v mobilu, ale ty se mně sem nechcou přehrávat. O prázdninách bych chtěla aspoň 3x týdně chodit běhat. My o prázdninách budeme doma, protože budeme mýt ŠTĚŇÁTKA :)))) (strašně se těším).
Vím, že teď dlouho ode mě nebyl článek, ale chtěla jsem si chvilku odpočinout od blogu a ani jsem tento týden neměla čas. Tento článek byl dost krátký, ale fakt nevím co mám psát! Takže do komentářů můžete napsat co byste chtěli za články.
                                                                     Xoxo Sigi

Žádné komentáře:

Okomentovat