sobota 24. května 2014

Miss earth 2012

Asi se divíte proč se tenhle článek jmenuje miss earth 2012. Miss earth se v roce 2012 stala Tereza Fajksová. A teď se divíte proč vám o ní tady vykládám! No, protože jsem se s ní setkala!!!! Abych to vzala od začátku. Chodí do street dancu (druh tance) a měli jsme vystoupení a ředitel naší taneční školy říkal, že tam přijde Tereza Fajksová, Marko Lopatik a Tibor Němec (modelka, modní návrhář a stylista). Samozřejmě jsem mu nevěřila, že tam přijdou, protože on toho namluví....... Ale pak jsem to uviděla na plakátu a řekla jsem si, že tam asi fakt budou. A byli!!!! Tak jsme se museli vyfotit s tou modelkou. Strašně jsme se báli se jít zeptat jestli se námi vyfotí aby jsme ji nějak neotravovali. No, ale tak jsme se odhodlaly a zeptali se "prosím vás, můžeme se s vámi vyfotit?" a ona na to "fotečku? Jasně kočky." tak jsem si strašně oddechla.  BTW já jsem oproti ní poloviční :)
Omlouvám se za kvalitu a za světlo

Jo já vím vypadám tam jako debil, ale mám jen jednu fotku. Vypadá úúúúúplně jinak než v časopisu. Byla ve květnovém vydání Fashion clubu. A to je asi vše co bych vám o tady té chvilce řekla.

Jo a ještě jsem vám chtěla říct, že už jsem si objednala EOS s příchutí summer fruit. Už se těším až mně přijde! Až ho vyzkouším a najdu jeho výhody a nevýhody tak napíšu recenzi :)

                                                                      Xoxo Sigi

                                                

1 komentář:

  1. I'm personally a big fan of ourstyleandfashion blog. Thanks for sharing this post.

    OdpovědětVymazat