neděle 8. června 2014

Clothing wishlist

Když jsem udělala cosmetic wishlist, tak proč neudělat clothing wishlist? Vrhneme se rovnou na to!

1. Určitě mnoha z vás si už všimla, že se nosí masivní náhrdelníky npř. řetězi. Tak si chci taky jeden pořídit :)
tenhle je ideální!


2. Černá Skater skirt. Už jsem sem na blog dávala pár outfitů s mojí červenou skaterskirt, ale já chci černou!




3. straaaašně se mi líbí trička s nějakým disney potiskem (npř. mickey mouse)! Vím, že tyhle trička mají v Berhsce ( Berhska) takže se tam musím jít podívat!


Minnie and Mickey t-shirt


4. Lacláče! Jo mnoha z vás si řekně "co to je?" Taky jsem to nevěděla, ale nedávno jsem to zjistila :) To poznáte z obrázku :D  
chtěla bych krátké a denim!

jsou prosté dokonalé!
 5. Tahle věc měla být v cosmetic wishlist, ale jaksi jsem na ni zapomněla :D Je to hodně známý hřeben                                                                                     tangle teezer.



Xoxo Sigi






1 komentář:

  1. Pekný wishlist :) veľmi pekné tričko s mickym som videla v New Yorkery :)

    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat