středa 2. dubna 2014

Konečně, konečně, konečně.....

KONEČNĚ MÁM MATNÝ LAK. Pokaždé když jsem byla v drogérii tak jsem se dívala na matný lak od MISS SPORTY. Včera jsme byly v DM a zahlédla jsem u L´oréalu takový divně bílý lak na nehty a řekla jsem si, že by mohl být matný. A hádejte co...... byl!

 Jsem zároveň naštvaná a šťastná. Naštvaná, protože se asi dva měsíce dívám po matném laku od Miss sporty (nikde ho neměly) a on je od L´oréalu ( jo dívala jsem se na jiné značky, ale třeba v Rossmanu L´oréal nemají). A šťastná, protože ho konečně mám.

Stál 74 Kč, normálně stojí okolo 112 Kč, ale zrovna ho měli ve slevě. Takže jestli ho chcete levnější tak si rychle zajděte do dm. Má 5ml.
L´oréal paris- top coat matte 
odstín 915 Matte

A protože jsem musela zkusit jak vypadá na jiných lacích, tak jsem si nabarvila takové průhledné plastové nehty co mám doma. No a aby jste to viděli i vy tak jsem z toho udělala koláž a připsala značku, jméno a odstín laku.

♥Nejvíc se mně líbí ten od té značky Delia No.1♥
Xoxo Sigi

Žádné komentáře:

Okomentovat