neděle 15. června 2014

KNEE SOCKS OUTFIT

Strašně se mi teď líbí outfity s podkolenkami ♥♥♥ Jestli se líbí i vám tak popadněte podkolenky ( nebo si je kupte :)) a něco k nim zkombinujte! Tak jak jsem to udělala já :) Tady máme inspiraci ode mě.











  Do komentářů mně můžete napsat jestli se vám můj outfit líbí nebo ne a co byste tam změnili :) Za každý názor budu ráda ♥ A ještě se chci omluvit za Áďu, že ve středu nedala článek, ale nějak to nestihla :)
                                                                     Xoxo Sigi

nejlepší fotka nakonec :D








5 komentářů:

  1. Zkus se příště tak nehrbit a počkat až Ti bude o pár let víc ...

    OdpovědětVymazat
  2. nevím kdo jsi, ale běž někam ! Simči to tady hrozně sluší a moc se mi ten outfit líbí. A nevím proč by měla počkat až jí bude o pár let víc.

    OdpovědětVymazat
  3. Kraasny outfit! Ta suknicka je perfektna :)

    Werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo :3 Od tebe si toho vážím. BTW je z Tally Weijl

      Vymazat