neděle 22. června 2014

My nail care routine

1.Jako první co udělám po odlakování nehtů tak je to, že si nehty a ruce namažu bílou toaletní vazelínou. Protože každý odlakovač aspoň trochu vysušuje nehty tak si na to musím něco dát. Můžete ji nahradit třeba olivovým olejem. Vazelínu používám taky na to aby se mi změkčila nehtová kůžička. A tím navazujeme na krok 2.

2. Když si odstraňuji nehtovou kůžičku tak mám na rukou pořád tu vazelínu, Ani nevím proč :) Používám na to takový nástroj, který má na jednom konci takový gumový konec, kterým kůžičko zatlačím a na druhém konci je taková vidlička, kterou po zatlačení kůžičku odstraním. Tenhle nástroj mám od Ebelinu z DM, ale teď jsem ho viděla i v Tetě od nějaké jiné značky.



3. po odstranění kůžičky si ruce musím odmastit aby se lak na nehtech lépe uchytil. Normálně si ruce umyji vodou a mýdlem. Be the way používám mýdlo od Manufakturi ( je jedno jaké použijete).


4. Tak a teď používám první lak a to podkladový (base coat). Zrovna teď mám od Miss sporty 5 in 1 nail expert. Už si vzpomenu jaké všechny věci by měl dělat, ale vím, že mně pomáhá hodně na zpevnění a trochu na růst.


5. Poté co lak uschne tak se vrhám na první vrstvu barevného laku. Potom co prví vrstva vrstva uschne nanesu druhou a nechám zaschnout.

6. A naposled je svrchní lak ( top coat). Tady s tím mám celkem problém. Mám doma dva od Miss sporty proti kousání nehtů a od Essence quick dry. Vždycky když nanesu top coat tak pak mám nehty i po dvou dnech napolo suché a napolo ne. Když se toho normálně dotknu prstem tak žádný obtisk, ale když do toho rýpnu nehtem tak se my tam udělá rýha. TAKŽE POTŘEBUJI NĚJAKÝ DOBRÝ TOP COAT! Slyšela jsem mooooc dobrých recenzí na lak Four seasons- vytvrzovač laků. Jenže je horší je sehnat. Prodávají se v drogériích Jasmín. U nás jeden jen, ale tam mají jen od této značky jen zpevňovač nehtů a ta prodavačky my říkala, že ten vytvrzovač už neprodávají. V Brně je naproti hlavního nádraží. Ve středu jsme byli se třídou na výletě v Brně a na nádraží jsme měli rozchod čtvrt hodiny na záchod a tak a řekla jsem si, že si tam skočím. Ale na dveřích bylo vylepené ,, otevřeno od 9:30" a tohle mě tak naštvalo! A štve mě to do teď. Prosím kdybyste věděli kde ho koupit nebo nějaký jiný dobrý top coat, který vytvrzuje lak Tak mně prosííííííííííím napište do komentářů.

Moje kamarádka má na blogu soutěž tak se můžete mrknout TADY.

Xoxo Sigi





2 komentáře:

  1. Ahoj, mám podobnou rutinu, já osobně používám top coat od essence ten černý, který už ale skoro nikde není. A včera jsem si koupila Nail nurse 5in1 od Rimmelu, tak uvidíme, má to být base i top coat ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ten od té Essence jsem taky slyšela, že je dobrý. Ale ano máš pravdu už skoro nikde není :(

      Vymazat