neděle 27. dubna 2014

Cosmetic wishlist

Dnes jsem si všimla, že jsem si naskládala pár věcí, který bych chtěla (z kosmetiky). Rozdělila bych to na 2 kategorie a to jsou RTY A NEHTY.

 Rty:
                                 1. Věc, kterou bych úplně nejvíc chtěla je EOS balzám na rty.
                                                         

Tyhle balzámy jsou vážně hoooodně populární! Tak chci vyzkoušet jestli jsou tak fakt moc dobré jak všichni říkaní. Má ho asi snad každá americká beauty youtuberka ( v Americe je mají levné). V ČR se bohužel neprodávají.  Chtěla bych si koupit tu příchuť summer fruit.

2.Maybelline- Baby lips
Baby lipsy asi  taky každý zná.


Baby lips si chci koupit, protože vím, že je dobrý. Sestra ho měla, ale ona je tak chytrá, že ho někde nechala! Měla ten bezbarvý. Koupila ho v Česku, normálně ho tu neseženete, ale v DM byl s řesenkou The rocket volume jako balíček. 

3. Nivea- lip butter

Tyhle lip butter ještě nejsou až tak moc populární jako EOSy a Baby lipsy, ale taky jsem slyšela hodně recenzí, že jsou dobré atd. Nečekaně neseženete je v Česku ( nic co tu bude neseženete v ČR :))) ). Nečekala bych, že balzám od Nivei bude dobrý (nevím to, ale podle těch recenzí co jsem četla tak asi jo).

Všechno z kategorie rty jsou balzámy na rty, což mě nepřekvapuje, protože se nertěnku ani si nedávám lesk, jenom třeba balzám, který barvý :). Sice mám balzámů dost, ale používám tak půlku z toho co mám.


Nehty:

1. Essie
 

Essie laky jsou taky dost slavné. Slyšela jsem, že vydrží fakt dlouho a stačí jedna vrstva a lak vůbec neprosvítá. Tenhle lak bych chtěla asi ze všeho nejvíc z mojeho  wishlistu. Není úplně nejlevnější, ale myslím si že za to stojí (doufám). Chtěla bych odstín Fashion playground (vidíte ho na obrázku). Opravdu MILUJU mint barvy na nehtech. Nejspíš si ho brzy budu objednávat, takže když ho budu mít tak určitě udělám recenzi!


Tohle je celý můj kosmetický wishlist. 
Xoxo Sigi



4 komentáře:

  1. EOS..chtěla jsem si je koupit an tuhle zimu,ale nějak jsem furt váhala, ale prostě musím aspon jeden mít :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. už dlouho koukám po EOS balzámkách, ta nivea je skvělá

    http://svetsminek.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EOS už jsem si koupila, ale musím říct, že žádná sláva to není :( Ale vůně a chuť je super. A díky za radu! Máš hezký blog :)

      Vymazat