čtvrtek 10. dubna 2014

♥ Skittles ice- cream ♥

Ano, vím teď jsem asi týden nepsala článek, ale zase jsem neměla čas! Tento měsíce opravdu nic nestíhám :(
No, ale teď k tomu o čem má být tenhle článek.

Jestli máte rádi kyselé ledňáčky, tak se podívej na tohle moje DIY!


1. Nachystejte si: Skittles, vodu, sirup, formy na ledňáčka+ takové ty paličky (můžete nahradit skleničkou)

2. Do forem nalejte sirup podle toho jak ho máte rádi

3. K sirupu potom přillejte vodu

4. A přidejte SKITTLES! Já jsem do každé formy dal tak 7 nebo 8 skittlsek

5. Takhle to vypadá všechno dohromady

6. Pak stačí přidat ty špejle (nevím  jak se tomu říká)! A zamrazit min. 8 hodin!!!!


♥A je hotovo♥
Nelekněte se, že skittlsky zbělají, rozpustí se ta barva.
Chutnají super kysele!!!

Xoxo Sigi

Žádné komentáře:

Okomentovat