sobota 19. dubna 2014

Nákupy+ výstava Tima Burtona (sobota)

Ano, já vím dnes je neděle. Ale mně se ten článek zase nějak nepublikoval ani neuložil :-(:-(:'( Včera jsme byly nakupovatvna Andělu jak už jsem psala.Kpupila jsem si toho míň než jsem čekala. Fotku tu někde budetemmít. A kdyby chtěl někdo vědět kolik to stálo nebo kde jsem to koupila tak mně napište do komentářů pod tento článek. Po trochu nakupovaní jsme šli na oběd do nějaké americké restourace. Potom jsme šli na výstavu Tima Burtona (režisér, který vymýšlel postavy třeba ve filmu Karlík a továrna na čokoládu, Ukradené Vánoce, Mrtvá nevěsta.....)na Staromáku. Byly tam jeho nákresy a ty postavy z kovu nebo čeho a byly např. Umpa-Lumpové, kteří vypadaly jak živí. Stojí to pro dítě 130 Kč. A jak jsme se vracely přes Václavák a Příkopy domů tak jsme se stavily ještě v Sephoře, H&M, Douglasu, Bershce, Mc Donaldu.... No a pak tranvají k autu a autem domů!!! Xoxo Sigi

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

Žádné komentáře:

Okomentovat